Yay, sain nanoni tänään valmiiksi. 53 000 sanaa ja vähän päälle. Olen jopa melko tyytyväinen itse tekstiin, en vain siihen, että sain sen 50 000 täyteen, mutta toisaalta mulla olikin valmis suunnitelma. Okei, parista kohdasta huomaa takuuvarmasti, että ne on kirjoitettu vain sanojen saamiseksi, mutta muuten se on ihan hyvä. Ainakin kun ottaa huomioon sen, että minä kirjoitin sen.

Pitäisi varmaan harkita nukkumaan menemistä tai jotain, tai ainakin pitäisi ehkä tehdä jotain näennäisesti hyödyllistä. Niin kuin lukea novelleja ja kommentoida Brokeback Mountainia äidinkielen tehtävää varten, valita aihe esseelle ja tehdä siitä suunnitelma tai vaihtoehtoisesti kirjoittaa aineistopohjainen teksi roskisdyykkaamisesta, mikä on niiiin lähellä sydäntäni että tuskin maltan odottaa ko. tekstin kirjoittamista. Ihk. Tässä se nähdään - olin vielä viime jaksossa ihan iloinen, mutta en ole enää. Miksi? No koska tässä jaksossa on äidinkieltä :) Olen yhä sitä mieltä, että maailma olisi ainakin vähän parempi, jos pakollisia äidinkielen kursseja olisi noin nolla, mielellään miinus yksi. En kestä.

"Your musical compatibility with GirSixx is Very High

Music you have in common includes Children of Bodom, Wednesday 13, Britney Spears, Murderdolls and Alice Cooper."

Aika jännä ihminen tuo luultavasti. Vaikka niin kyllä olen minäkin.