On muuten aika jännää, että niissä asioissa, joissa haluaisi olla hyvä, on yleensä aika huono - tai ainakin mulle se on yleinen ongelma. Enpä sitten tiiä, onko se joku sellainen juttu, että koskaan ei voi tyytyä siihen mitä on vaan aina pitää olla parempi ja plaa, mutta niin se vaan tuntuu menevän. Ja missä mä sitten haluaisin olla hyvä, mutta en ole? No, ihan lonkalta heitettynä ainakin 1. kirjoittamisessa ja 2. kitaran soittamisessa. Kakkoskohdassa huonouttani voi selittää sillä, että olen helvetin laiska harjoittelemaan sitä, mutta ykköskohta kai tulee luonnostaan :D Kirjoitan ihan helvetin paljon, olen kirjoittanut harrastuksena siitä asti kun olin kymmenen, mutta en vieläkään ole siinä hyvä. Okei, olen, jos vertaa sellaisiin ihmisiin, joiden kanssa joutui jakamaan yläasteen äikäntunnit, mutta ongelma on siinä että itsensä vertaaminen niihin ennemminkin pahentaa tilannetta :)

Ja joo, listaa voisi toki jatkaa vielä vaikka kuinka monella kohdalla, mutta sattuneista syistä (mm. siitä, että kello on kaksi yöllä ja olin kyllä ajatellut nukkuakin jossain vaiheessa) nuo kaksi saavat riittää :)